Ei varmaan yhtikäs mitään, niinkun ei yleensäkkäään. Miksi oi miksi mä olen feidannut tämän mun blogin? en käsitä.

Minä idiootti menin ja perustin joo JOULUblogin bloggeriin, ja jostain syystä perustin sinne uuden blogin, onneks vuosien jälkeen tulin sattumalta kurkkaseen tänne ja mitä mua odotti täällä 33 viestiä :D uskomatonta varsinkin siihen nähden etten koko ton parinvuoden aikana mitä oon bloggerissa pyörittänyt tota mun arkiblogiani niin ei sinne oo tullut moista kommentti määrää.

Joulublogia aijon siellä yhä pitää, siitä en luovu.

Voi hitsi ihan hirveen paljon on kerennyt tapahtua näiden parin vuoden aikana, eroja,uusia poikaystäviä,uusia työkuvioita jne.

Mirostakin on kasvanut niin iso poika,viimeksi kun olen tänne kirjoitellut niin se on ollut 4-vuotias, nyt se on 6-vuotias iso eskarilainen. 

Tällähetkellä mä oon töissä yhessä "pikkubaarissa" en viitti nimeä laittaa tänne että missä ettei joku vaan tuu mua sinne stalkkaamaan ;D heheh no ei ny. Posti-neidistä baariin karaoke juontajaksi kaljaa tarjoilemaan... aikamoinen muutos.

Mä en nyt yhtään oikeen tiiä mitä laittasin tähän mun ensimmäiseen postaukseen koska on niin paljon kaikkea mitä haluisin kirjottaa mutta en nyt tälläkertaa kaikkea kerkee kirjottamaan kellokun on jo kohta kaksi.

Sen nyt laitan tähän viellä että yhä edelleen kirjoitan mun omia ajatuksia ja tapahtumia mun omasta elämästäni ja ainoastaan omaksi ilokseni. 

 

                                                  -S-