Työstä kotiduittu ja kiirettä pitänyt että saa kaiken tehtyä (ruoanlaittoa,imurointia ja koiran ulkoilutusta) Nyt saakin sitten hetken hengähtää,mä ootan innolla jo joulua enkä malttas millään odottaa että pääsen koristelemaan meijän asuntoa joulukuntoon, Kamalasti oon netissä pyörinyt ettimässä kaikea ihanaa joulu matskua ja paljon oon löytänytkin..

 kohta saa alkaa laitella jo valoja ikkuinoihin ja muuta ihanaa.. ihanaa ihanaa!! viellä kun tulis lunta niin ois ihan parasta.. Miron kanssa ollaan myös puhuttu paljon joulupukista.. ja ensimmäinen lelulehtikin pärähti meijän postilaatikosta viime viikolla.. Miro sitten näytti siitä lehdestä että haluaaa "ton ja ton ja ton..." eli siis koko lehden, sanoin siihen sitten että ei se joulupukki ihan niitä kaikkia kyllä tuo niin miropa siihen vastasi että "no sitten mummi ostaa, mummilla on paljon rahaa" vaikka tosia asiahan on se että ei sillä niin kauheesti kuitenkaa oo että vois koko lehden lunastaa::D mulla on niin paljon ideoita jouluun etten tiiä mitkä niistä toteuttaisin, niin koristelujen kun ruuankin suhteen.. mutta sen oon ainakin päättänyt että tänä vuonna aijon itse tehdä joulusuklaat tosin ostan myös kaupasta osan.

-Suvi-