Siis tänään mää aijon juhlia:) Miro lähtee mummilaan ja mä lähen vähän nollaamaan.. kohta kipasen pikkoloon hakemaan parit sidukat ja sit vähä kiharaa tukkaan ja pohtimaan että housut vai hame.. housut,hame,housut...mmmmmmm.

 

Pitää toivoo ettei tänään lähe lapasest koko homma taas, en jaksa sitä huomista darraa se voi painuu jonnekki muualle..  asiat mitkä lupaan niin tänään en laula ainakaan karaokea!, en juo yhtäkään tequila shottia!!! (katotaa ku mä siel hillun taas innoissani niist teksuist) enkä muutenkaa mee nolaa itteeni:D ois niin kiva lähtee jonnekki muualle ku aina keravalle tää on jo niin nähty mut ei kukaa jaksa ikinä minnekkää kauemmas täältä lähtee.. aina se on vaan toi sama perkeleen pannu... hö. No katotaan mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.. kai mä yksin meen jurrissa tonne hillumaan ku kukaa ei lähe mun kaa näkäjään.. ku kaikki feidaa... "huomenna" joo minähän meen tänää perkele! on siinä mulla ystäviä..!! onneks seppoon voi aina luottaa!

-suikki-