Kuten oon jo aikasemminkin tänne kirjottanut niin mä oon ehkä maailman suuuuurin joulu hullu!! ja kuten nytkin mulla on jo joulu mielessä... ja tää kaipaus pääsi valloilleen niinkin yksinkertasesta asiasta kuin vaatehuoneen siivoominen joka siten lopulta päätty siihen että otettiin ylä hyllyltä joulu laatikot alas ja ihasteltiin pojan kanssa meijän joulu koristeita!! Sen jälkeen menin illalla koneelle ja laitoin ensimmäiset joulu lahjat tilaukseen :) aikanen lintu madon nappaa!!!

Mä rakastan joulua kyllä niiin paljon!! nytkin oon yö myöhälle roikkunut netissä lukemassa ihmisten joulu blogeja ja oon läytänyt muutaman todella hyvän mm.

http://lumiukonjoulu.blogspot.com/

ennenjoulua.vuodatus.net/blog/category/Sisustusta

julgalen-anrinko.blogspot.com/2011/08/joulu-jo-mielessa.html

piparis.vuodatus.net/blog/archive

Ihaniaihania, mä tykkään kun on paljon kuvia ihmisten jouluista ja joulukoristeista ja kaikesta,ja eniten mä tykkään kuvista mitkä on otettu joulukuusista harmittaa että oma kamera on siinä kunnossa että sillä ei kuvia paljon otella.. jos jouluks sais uuden hommattua.

No jokatapauksessa oon miettiny nyt noita joulukortteja viime vuonna Mipe oli pieni niin otettiin hänestä ihana jouluinen kuva ja tehtiin siitä joulukortti joka mielytti kyllä sukulaisia noh tänä vuonna aattelin et askarrellaan yhdessä joku tosi kiva mutta yksinkertanen juttu eli sukulaisille ja läheisille ystäville lähtee sitten itsetehdyt kortit matkaan :)

Ja simban lahjaa alan myäs valmistelemaan sillä että aina jos tulee vastaan joku vähä erikoisempi luu ni nappaan mukaan sen:) sillä niitä kertyy jouluksi sitten ihan kiitettävä määrä ja ukkko on tyytyväinen + pari aktivointi lelua oon sille aatellut ostaa myöskin... noita palloja ja muitahan meiltä löytyy ihan riittämiin.

Ei taas millään malttas odottaa, mut muutama hassu kuukaus ni pääsee taas ripustaa jouluvalot ja muita koristeita paikoilleen.. ja ja ja ja... oiiii tule jo joulu... kultainen punainen sininen vihreä ihan minkä värinen tahansa kuhan tulet!

Nytkun ei oo enää poikaystävääkään niin kukahan on meillä tän vuoden joulupukkina?? Mummiko?? tuskin. Se on hyvä sopii ajoissa kattokaas nää asiat.. tai sit on oltava nopee ja joulun aikana päivystettävä kaupan ilmotustaulua jos sieltä löytys se hyvä joulupukki.

-Suikki-