Siis voi luoja!! eilen Tumppi vei mut ja Miron illal käymään kauppaan, no mähän taas oli tiputtanu avaimeni sinne sen auton romuun!! ja en huomannu sitä sitten ennekun seuraavana aamuna kun meillä toimii simban oven avaus palvelu... siis toi koira tosiaan avaa mulle oven aina kun tuun kotiin! No aamulla sitten olin lähössä simbaa viemää aamupissalle ja huomaan ettei avaimii oo missää... voiiiiiii V*ttuPer*eleSaa*ana!!!! etin sitte pari tuntia joka puolelta nii tumppi soittaa et joo mulla on sun avaimet! niinpä nii no sitte mietin et mitenhän mä pääsen ton koiran kanssa pihalle kun ei oo niitä avaimia ni fiksuna sitten laitoin sellasen paperitollon tohon oveen et se näyttää silt et oli kii mut oli kuitenki auki!! sitten ku tulin lenkiltä ja koitin avata ovea ni se aukes olin ihan et jes hyvä suikki!hyvä suikkiiiii!"!!

Ja sitten pari viikkoa sitten Simba tai jompi kumpi kisuista oli raadellut multa sen johdon millä voi liittää kamerasta kuvia tietsikalle (en tiiä mikä hieno nimitys sillä hiton johdolla on) No tänään kun tappelin taas ton mun typerän mp3-soittimen kanssa ni tajusin että siinähän on sellanen samanlainen johto! No koitin sitä ja sehän toimi ku unelma ja ni nyt saa uusia kuviakin siirrettyä taas jeeee!!. Mä oon ollu kyllä niin fiksu koko päivän että

-ssuikki-