siis pääsiäinen on ehk yks turhimpii "juhlia" tai mä en ainakaan sitä tajua... ihmiset innoissaa juoksee milloin minkäki munan perässä, mutta minä en ole heikko munan perässä juoksia! (suklaamunaa tarkoitan taukit jos ette tajunneet) Siis mulla on taas sellanen olo että hellurei!!

Siis mulla on ollu niin perseest revitty päivä kyl että, ensin aamunpäivästä menin koulupaikan hakuhaastikseen, perkele en ees sinne löytäny perille ja olin ihan raivoissani! ku hyörin siellä ku idiootti ja sellanen mummeli neuvo mut ihan väärälle reitille viellä, no sitte kuitenki löysin perille lopulta mut kaikki meni nii puihin ku vaa pysty siis mä niin jäädyin!! Minä suikki perkele, siis mä en voi uskoo et niin pysty tapahtumaan mulle... argh!Kirosin itteni alimpaan helvettiin sen jälkeen... no onhan noita koulupaikkoja. No sit lähen menee sielt mestast ihan hiilenä itelleni ja kävelen juna asemalle ja dididiiii menenpä sitten väärään junaan ja tajuun sen vasta jossain siin vaiheess ku junan kaijuttimista kuuluu että "ESPOO" oon sillee hetken että hetkinen... sit tajusin et eihän tää oo mihkää hesaa päi ees menossa ja juoksin suoraa ulos junasta no sit nään et vastapäiselle laiturille on tulossa juna helsinkiin 2 min.... ja juoksen ihan hulluna mut kas kummaa enhän mä tietenkään kerkee siihen... eeeeen koska mä oon suikki!! no sit venaillaan 25min uutta junaa, no sit lopulta pääsin turvallisesti kervoon perkele! No sit haen Mipen tarhasta ja lähetään kauppaan.. muistan et kaupat on pääsiäisen kiinni et pitää ostaa kaiken näköstä... ja minähän ostan!! niukin naukin sain kamat kannettuu ja just tos meijän pihan parkkiksen kohilla yks niistä mun kolmesta kauppa kassista sanoo että räks ja siin vaihees ei oikeesti ollu itku kaukana jotenki ihmeen kaupalla sain ne kamat sullottua niihin muihin pusseihin. Ja viimein kotona.. siis että mä huusin halleluijaa sen jälkee ku astuin himaa ja huomasin viellä kaiken kukkaraks että meijän ihana terroristi simba oli taas vähä terrorisoinu meijän omaa kotia kullan kallista:D Noh nyt kaikki hyvin ja mieli hyvä loppujen lopuksi.

 

"I can't take it take it take no more
Never felt like felt like this before
Come on get me get me on the floor
DJ what you what you waiting for?"
suikki tahtooo bailaamaan jauuuuuu!!! ehkä huomenna sitten.... ;D

-Suikki-