Elikkä asia josta mä haluaisin nyt kirjottaa on luottamus, se on monena päivänä pyörinyt mun mielessä varsinkin eräiden ihmisten osalta.

Mä oon ite jotenki tosi huono noissa luottamus asioissa, silloin kun olin nuori ja ennekun miro synty niin mä olin ihan toinen ihminen, jos joku teki mulle paskasti ni mä pystyin antaa sen anteeks sille ja olla ku ei ois mitään koskaan tapahtunukkaan. Jotenki varmaan kaikki vaan muuttu sen jälkeen kun Miro synty ja nykyäänkin jos joku jota oon pitänyt mun kaverina on tehnyt mulle ne ns."paskat" niin mä oon niin kusipää sitä ihmistä kohtaan kyllä vaikka sanosinkin että oon antanut anteeks ja vaikka ihan oikeesti oisinkin ni jotenki ni asiat vaan jyskyttää aina sen ihmisen läsnäollessa tuol takaraivos ja sit se menee siihen et  eka alkaa tulee sellasta pient piilo vittuiluu ja sit se menee jo nälvimiseks ja auta armias jos oon viellä ottanut vähän alkoholia ni mä oikee alan kaivaa sitä verta omasta nenästäni tyyliin..:D tosin viellä en oo keneltäkään nekkuun onnistunu saamaan.

Muutenkin mä oon nykyään niin tarkka kaikista kavereista ja etenkin sen että kenet mä luokittelen mun ystäviks ja niitä on tosiaan vaan  kolme henkilöä jotka on mun ystäviä, ja kavereiltakin on isot vaatimukset. loput on sitten tuttuja vaikka tyyliin näkisinki näitä henkilöitä joooka päivä... ja sit toinen juttu on nää kaikki hymiö jutut ":D" -> toi on tosi yleinen hymiö minkä saatana laittaa monestikki just tonne facebookkiin ihmisille mut nää ystävällisemmät ":)" ja "<3" niin melkein ikinä en laita niitä kellekkään ja jos laitan ni vaan oikeestaan niille ystäville enkä usein niillekkään.

Kai kun on saanut niin paljon paskaa niskaan tässä elämän aikana ni ei jaksa enää kiinnosta ja on tullut tälläseks kylmäks ja tunteettomaks ihmiseks.

 

ja sitten asiasta kukkaruukkuun.. elikkä tähän laihis osioon, mikä on sujunut tosi hyvin tänäänkin oon käynyt kahellä pitkällä kävelylenkillä koiran ja miron kanssa, tehnyt zumban ja viellä ois iltalenkki edessä, syönyt oon tosi terveellisesti tosin tältä päivältä en oo saanut viellä kun 820kaloria täyteen mikäli oon oikein kaikki laskenut. mä oon koittanu syödä tosi paljon protskuja eli esim raejuustoo ja kanaa ja kanamunia niissä on paljon... kanamunaa ruisleivän päälle se on nii hyvää kyl!

-suikki-