Maanantaina tuli paluu arkeen taas, Miro palasi perhepäivä hoitoon ja minä palasin töihin uudella sopimuksella! Eli oppisopimuksella, teen pidempiä päiviä ja kouluakin jonkin verran! Eli kivaa.Mä oon vaan ollut tosi väsynyt töiden jälkeen ja illalla on kyllä uni maistunut..

Mirolta on tässä kuluneen viikon aikana irronneet molemmat hampaat jotka sillä heilui, ja ne molemmat se myös vahingossa nielaisi -_- tätä menoa ei saada yhtäkään hammasta talteen. Sain myös kuulla uutisia jotka sai mut aika surulliseksi eli kun Mirolle tulee 5vuotta täyteen siirtyy se normaaliin päiväkotiin :( se pelottaa mua aivan suunnattomasti ja musta tuntuu että miro ei ole viellä siihen valmis, vaikka onkin reipastunut hirveesti viime vuoteen nähden. Mä olin niin toivonut että se sais olla tuolla siihen asti että täyttää sen 6vuotta ja sitten vois olla sen muutaman pari kk normipäiväkodissa harjottelemassa eskariin menoa ja valmistautumassa henkisesti siihen... en tiedä miten miron kohalla noi jutut tulee menee että meneekö eskariin vuoden myöhemmin vai laitetaanko se johonkin pienempään ryhmään sitten.. noh kaikki aikanaan.

Mä oon alkanut taas jo hyvissä ajoin ostelee Mipen joululahjoja!!! kimblen eli piplen niinkun hän itse sanoo sekä muutamat leffat ja teddyfonen. Mä taas selailin töissä pobranwww.e-pages.dk/rosendahls/153/  joulukoriste kuvastoa ja tuolla on vaikka ja mitä ihanaa mitä mä haluan sieltä... pomolle pitää tehä pikku listaa niin saa samalla tilaa mulle kun tilaa kauppaan tavaraa sieltä:)) voi tulla pitkä lista!!! mä oon taas niiin suunnitellut sitä joulua ettei mitään järkee.. miettiny jo moneen kertaa että minkä väriset kuusen koristeet laitan kuusen tänä vuonna jne jne..mieli kerkee muuttumaan viellä moneen kertaan. On joulu vaan parasta aikaa vuodessa.. ihanaa kun alkaa illat pimenee jo!! saa juoda teetä ja lukee peiton alla, ei se tunnu samalta kesällä.

-Suikki-