.. kesä siis.. mulla oli tossa juur 2viikkoa Mipe lomaa, se oli siis mummilassa ja meni aika lujaa tuli oltuu radalla melkeenpä.. noooo joka päivä :D aamulla darrassa duuniin ja illal himaan ja sama meno jatku.. oli kyl ihan huippu päiviä.. mutta ihan parhaimmistoon jäi yks maanatai päivä jolloin lähin yhen mun ihana vanhan ystävän kanssa iltaa istumaan.. ja ryyppäämisekshän se sitten kuitenki meni.. oli kyllä mukavaa.. :) mutta siis joo, tänään mä sitten päätin että nyt alkaa uus ja parempi elämä.. nyt saa jäädä kaikki tollaset sekoilut jne... eron jälkeen on menny pikkasen liian lujaa ja on tullut aika paljon noottia siitä, vaikka omapahan on elämäni eikä pitäs kuulua kellekkään miten sen elän, miten paljon bailaan ja kenen kanssa liikun.

 

Noh joka tapauksessa tää on varmaanki taas yks näitä turhia lupauksia, kuten uuden vuoden lupauksetkin ja ainaiset laihikset mitkä ei ikinä tuu toteutumaan.. mutta yrittänyttä ei laiteta. Mulla on nyt se mahdollisuus nyt ja tässä tehä itessäni se muutos,nyt kun mulla on aikaa löytää oma itseni.

 

Ja sitten hyvä juttu.. mulla on enään 5kiloa mun tavote painoon.. mutta en tiiä ooonko sittenkään siihen tyytyväinen... ajattelin että vois sitten siitä viellä koittaa tiputtaa pari kiloa. Ja elämän muutoksesta puheen ollen leikkasin sitä uutta askelta varten tukkanikin.. pitkä pätkä lähti pois.. hampaat irvessä ja silmät kiinni leikkasin mut ihan jees siitä tuli... liian mutsi tyyppinen vaan... mut sen muuttaa nopeesti.

-Suikki-