Elikkäs siis tää ikuisuus projekti jatkukoon! ja nyt on noin puolvuotta aikaa päästä kesäkuntoon.

Nyt alan pitää sitä ruoka päiväkirjaa ja lasken jokasen kalorin minkä suuhuni pistän niin kauan kunnes ne jutut sitte tulee itestään.

Aina toi laihduttaminen alkaa "huomenna" mutta nyt alotin sen ihan oikeesti tänään sai hyvin puhdistettuu tota elimistöö tolla oksennustaudilla ni sai hyvän startin tälle laihikselle.

Mä oon tehnyt tarkan suunnitelman että 3kertaa viikossa käyn lenkillä (+lenkit simban kanssa) ja silloin tällöin uimahallissa uimassa. Viikonloppusin zumbaa.. se on niin kivaa ja siitä tulee ihan oikeesti kauhee hiki jo jonku 15min jälkeen.. vaikka kaikki väittääkin että se on vaan joku humputus ostosteeveltä ni mä oon sitä mielt et ei oo.. kannattaa kokeilla enne ku alkaa arvostelemaan niin saattaa jopa yllättyy ei saa aliarvioida zumbaa!

Nyt mulla on taas sellanen olo et "mä pystyn tähän ja oikeesti laihdun" katotaan taas parin viikonkuluttuu ku ei mitään tulosta näy ja masennun ni meen ostaa säkillisen namia:D ehehehee.. niin se menee joka kerta.. mut jos nyt tapahtuis se poikkeus.

kalorilaskuri.fi on hyvä sivusto mis voi laskee noit kaloreita ja se on tosi helppo käyttääkkin..

-suikki.

ps. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA 2011 KAIKILLE.