Elikkä kuten otsikosta voi jo päätellä niin meillä on lasten huoneen uudelleen sisutus suunnitelmissä.

Mä nimittäin tänään tein sellasen ison päätöksen etten haluakkaan muuttaa pois meijän asunnosta, miks ihmeessä mä ees oon halunnu tästähän saa tehtyä aivan täydellisen kodin! vähän aikaa ja rahaa niin hyvä tulee. Mä en tajuu miks mä oon aikasemmin ollu niin kauheesti tätä vastaan ja epätoivosesti koittanu saada uutta asuntoa??? no onhan tää kauhee kusenkeltasine lattioineen (ne voi korjata helposti) ja reikäsine seinineen (nekin voi korjata) ja onhan tää koko kämppä ihan homeessa, mutta kai tähän taloon kohta sitten kunnon remontti tehään kun yläkerrassa se on jo alotettu joten miksi mä en tähän jäis! ihana talo ja sama piha jossa vietin ite lapsuuteni! koulu lähellä ja juna asema lähellä... kaikki lähellä myös kaverit!

Noniin ja sitten itse aiheeseen, elikkä meillä ois tarkotus alottaa tää meijän oma operaatio kodin kunnostus Mipen huoneesta, sieltä on jo aikoinaan maalatta yks seinä vaalean siniseksi ja se on Miron "uniseinä" eli seinä jossa on sen sänky jne, ja nyt aattelin että vetäsen sillä samalla vaaleen sinisellä myös toisenkin seinän sen huoneesta, ja isolle betoni seinälle hankin sellasen muraalin huuto.net sivustolta löysin aivan ihanan "öinen meri" muraalin ja sen aattelin ostaa ja asentaa sitten miron huoneeseen. www.huuto.net/kohteet/seina-muraali-oinen-meri-koko-400x280cm/171728968 Musta toi on aivan upea! ja sitten toki muutakin uudistusta tulee tapahtumaan herran huoneessa kuten huonekaluissa.

Ensimmäinen mikä lähtee vaihtoon on tietenkin sänky! siis herran jumala minkä näkönen toi Miron sänky on kun se on liimaillut siihen cars ja toy story tarroja , se on ihan järkky siis!! ja sen tilalle aattelin ikeasta ostaa sellasen Kura lastensängyn!  www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/80123993 Mun mielestä toi on kiva, sen saa käännettyä yläsängyksi sitten ku lapsi kasvaa ja sitten voi sinne alas laittaa jotain kivaa :) Sekä Miron huoneessa olevat pieni pöytä ja tuolit (sellanen lasten kokoa oleva pöytäryhmä) saa painua myös jonnekkin ja tilalle sitten vaikka joku siisti kirjotuspöydän tyylinen juttu, ja säkki tuolia yms yms muuta kivaa oon aatellut.. ja yks kanssa mistä oon Miron huoneeseen haaveillut niin on puolapuut!!! ne mä tahtosin, en vaan oikeen tiiä mistä sellasia löytäis ja niillä on varmaan aika paljon hintaakin.

Ja me ollaan myös mietitty tota lattia asiaa jonki verran ja että uskaltaskohan miron huoneeseen pistää laminaattia vai kannattasko sinne ostaa sitten samalta näyttävää muovimattoa?? njaa njaaa. Kauheesti suunnitelmia.

 

Ja nyt sitten tähän loppuun viellä tästä mun laihiksesta, elikkä nyt on lähtenyt hyvään vauhtiin (taas) tää koko homma, tän viikon aikana on tullut huomat 2kiloa pudotusta, ja liikuttu on hikipäässä voin kertooo!! Joka päivä tehty 10kilsan rullistelu lenkki ja oon myäs pyöräillyt paljon kun sain pyörän kuntoon ihanaa ihanaa <3 , nyt kun tulis viellä niin lämmin että uimaanki pääsis ni hyvä tulis!

-Suikki-