Perjantaina olin pitkästä aikaa töissä, ja oli aivan ihanaa olla!! mä niin kovasti tykkään tosta paikasta, niistä ihmisistä ja asiakkaista jotka siellä käy!! ihan huippu! Syksyllä sitten pääsee taas paiskimaan sinne kunnolla sitä duunia.. ja nyt jo tuntuu etten jaksas odottaa yhtäkään päivää (siis mullahan on viellä ma ja ti :D ) tuntuu aina ku lähtis lomalle kun kotoa lähtee töihin!  Ä L Y T Ö N T Ä ! mutta niin kivaa se on  uskokaa tai älkää! ja silti illalla on ihanaa tulla kotiin oman rakkaan lapsen luokse.

Lauantaina me oltiin Mirkun syntymäpäivillä, ja oli kyllä tooosi hyvät tarjoilut kuten aina! jotkut ne osaa sen ruuan laiton jalontaidon.. toiset (kuten minä) taas eivät osaa... harmi vaan ettei ite kerinnyt niistä herkuista paljon nauttimaan kun oli toi mun "siiamilainen kaksonen" mukana eli siis Miro takipallo takiainen joka roikku mussa koko ajan.. siks oonkin alkanu kutsuu sitä mun siiamilaiseks kaksoseks :D heh. Noh illalla saatiin mun kaverin Oupan poika Niko meille yöksi joka on myös Miron paras ystävä!! Oli aikamoista vilskettä koko ilta!! mutta hyvin kävi molemmat pojat sitten kuitenki nukkumaan ja kaikki meni oikein hyvin.. ja mikä parasta Miro oli tyytyväinen kun sai kaverinsa kylään. Vaikka tosin tulihan sillä muutamat itkun sen illan aikana mutta niistä selvittiin! Miron ja Nikon "leikit" on välillä.. noh hiukka rajuja.. :D

Sunnuntaina eli tänään! me oltiin Miron kanssa niin poikki eilisestä ja aamusesta että vetästiin sellaset kivat 4tunnin päikkärit! ja muutenkin vaan lorvittu koko päivä... siks nyt ei ilmeisesti uni tuukkaan.. heh heh! Noh joka tapauksessa mä oon alottanu kattoo kaikki sinkkuelämää tuotanto kaudet ja meen tällä hetkellä 4tuotantokauden jaksoissa ja joka siis joka kerta silmät vähän kostuu kun tulee se kohta jossa Miranda kertoo Charlotalle ettei tehnytkään aborttia! ja pitää sen vauvan...! voi että :) toivon että huomenna saisin uudet patterit vihdoin kameraan niin sais kuviaki lisättyä.. tosiaan eka oli johto rikki ja nyt on aina jääneet ne patterit sinne kaupan hyllyille roikkumaan... huomenna mä muistan ne... ehkä...

ainiin ja siis ihan kauheeta, mun uniin on ilmestynyt eräs vanha ihastus vuosien takaa!! siis se piinaa mua mun unissa ja se on tosi hämmentävää ja en ymmärrä miks se on nyt viikon jokaisena yönä ollut jollain tapaa osallisena mun unissa, joko vähän tai vähän enemmän seksuaalisissa merkeissä... Y Ö K!! Siis mähän oon onnellisessa pari suhteessa... tai ainaki luulen olevani niin silti se kumpuaa jostain tuolta alitajunnan syävereistä...

"Mikään mitä teen ei ravista mua hereille
Asiat on hyvin, vaikken sitä ansaitse
Sinä olet siinä, kaikkihan on kunnossa
Enkä kerro mistään, kun en tahdo loukata

Missä kohtaa muutuin hyvästä niin huonoksi
Kenen mukaan jäikään minun oma tahtoni?"

-suikki-