Mä en oo nyt kerennyt oikeen täällä käymään, viimeviikolla kävi niin hullu juttu että kaikki aika ja energia meni sitten sen asian selvittelyyn ja sen pohdiskeluun, nyt ollaan sitten voiton puolella.

Meillä on ollut oikein ihana viikonloppu, Miro oli mummolassa kun siellä oli joulukauden avajaiset ja pääsi näkemään sitten joulupukin. Minä ja Tuomas oltiin sitten anoppilassa viettämässä pikkujoulua, oli tosimukavaa ja oltiin tosi myöhälle, ensin syötiin joulupuuroa,torttua ja glögiä, tonttu kävi lapsille tuomassa pikkujoulu lahjat ja sitten loppu ilta menikin jutellen niitä näitä. Tänään sittten miron kanssa kanssa koristeltiin meijän kotia joulukuntoon, tontut seinille ja vähän muutakin kivaa:)

Ja nyt sitten sellanen juttu mitä oon odottanu koko viikonlopun.. elikkäs BB-FINAALI!!  Mä itse toivon että Niko N. voittaa nyt Elisabetin lähdön jälkeen, mä olin niin varma että elisabet olisi voittanut mutta toisin kävi, se oli alusta asti mun lemppari ja sen jälkeen Niko N. jotenka nyt todella toivon että niko voiton veisi, mua itteenikin ihan jännittää, onneks Tuomas kattoo sen mun kanssa kun oon näin jännittyneessä mielen tilassa ja sen takii ollu sekasin koko päivän.

Mutta nähtäväksi jää kuka voittaa.

-Suikki-