Sanotaan, että HYVILLÄ YSTÄVILLÄ voi mennä pitkiäkin aikoja, että he eivät puhu keskenään, silti ystävyyssuhde ei koskaan unohdu. Tavatessaan nämä ystävykset ovat kuin olisivat tavanneet viimeksi eilen, huolimatta siitä kuinka kauan viime tapaamisesta on tai kuinka kaukana toisistaan he asuvat. Jos olet niin onnekas, että sinulla on vähintään yksi tälläinen ystävä, laita tämä seinällesi. He tietävät ketä tarkoitat.
Mulla on muutama ihminen jota voin oikeesti kutsua ystäväksi.. mä gategoroin ihmiset yleensä kolmeen eri boksiin.. 1.Ystävä 2. Kaveri 3.Tuttu.

Ja siis nyt aijon kirjottaa mun  YSTÄVISTÄ eli näistä ihmisistä joita kutsun ystäviksi! ja niihin kuuluu tällä hetkellä 5 ihmistä! Jennit (Jenni M & Jenni V.), Ouppa, Tiutsi ja Nanaz <3

Jepa on tällä hetkellä mulle se läheisin ja se jonka kanssa tulee vietettyä paljon aikaa ja jonka oon tuntenut kaikista vähiten aikaa muta silti tuntuu että sen ois tuntenut aina! Ja Jepa on näistä sellanen joka tietää musta paljon sellasia asioita mitä kukaan muu ei tiedä!! ja jolle kehtaa kertoo niitä tosi tosi tooosi nolojaki juttuja :D . Meillä on tosi samanlaiset jutut ja niin erilainen mies maku.. onneks.. :D mut silti ollaan ihan erilaisii.. jepa on enemmän sellanen Glamour jepa ja suikki on se luonnonlapsi jolla ei oo niinkää ikinä millään mitään väliä :D

"Todellinen ystävä ei koskaan asetu poikkiteloin tiellesi
- ellet sitten ole matkalla alaspäin"

Sitten on toinen Jenni,  johon tutustuessa se oli oikee rämäpää ja teki kaikkii hullutuksia! ja joka on ehkä tehnyt suurimman muutoksen itsessään meijän teini vuosien jälkeen.. eroa on kuin yöllä ja päivällä mutta silti se on se sama ihminen yhä edelleen.. hieman rauhottuneempi versio vaan :) , se on mulle ollu iso tuki isoissa asioissa mun elämässä ja mukana tärkeimmässä ja mun elämäni isoimmassa tapahtumassa eli Miron synnytyksessä, muutamia isoja riitoja on ollut mutta niistä on selvitty pitkien hiljais elojen jälkeen! Se on tärkee ihminen mun elämässä ja oon onnellinen että oon saanut tollasen ystävän mun elämään.

"Kauniit nuo vuodet jäivät jo taa. Kiittää nyt niistä sua vain mä saan. Itkin ja nauroin kanssasi sun, koska sä oothan ystävä mun."

Ouppa on sellanen ouppa ettei toista oo, sen kanssa on aina hauskaa! se on parasta oupassa! ja myös se sen äkäsyys.. se aina niin äkänen olevinaan mut silti se on yks positiivisimpia tyyppejä mitä tiedän! ja oupasta myös tietää aina sen et jos joku riita tulee ni jossain vaiheessa se yhteinen sävel taas löytyy!

"Saadaksesi ilosta kunnolla irti,
sinun on jaettava se jonkun kanssa."

Tiutsin mä oon tuntenut niin sanotusti koko elämäni!! ja meillä ei oo ehkä koskaan ollut mitään kunnon riitaa.. tai en ainakaan muistas että ois ollut :O. Tiutsi nyt muutenkin on sellanen joka tulee toimeen kaikkien kanssa,kaikkien kaveri!! ;D ja tiutsi on ollut Mirolle myös maailman parhain kummi! hoitanut hommansa täydellisesti eli tiutsi on tärkeä myös mirolle sekä mulle!

Ystävän ajatus ja rohkaiseva hymy
ovat lämpö ja valo, joita me
kaikki tarvitsemme jaksaaksemme
elämämme matkalla."

Ja Nanaz nyt on aina vaan niin ihana ja ymmärtäväinen ja avulias ihminen että siitä ei voi olla tykkäämättä.. ja se suorasukaisuus on ehkä parasta!! se ei kyl häpeile yhtään sanomisiaan!! harmittaa ettei tuu usein nähtyä, huiman muutaman kilsan välimatkan tähden... mutta on silti usein mielessä<3.

"Sinut muistin, kun aurinko puhkoi pilvet ja päiväni kirkastui"

Mulla on maailman parhaat ystävät, ja harmittaa ettei muutamien kanssa tuu paljoa pidettyä yhteyttä (muka niin kiireisen elämän takia) aina pitäs löytää joku rako! Kiitos että ootte olemassa, ootte mulle tärkeitä.. vaikka oonki maailman surkein näyttämään sitä!

MUTTA tietenkin.... maailman parhain ystävä on suikin oma simba koira!

www.youtube.com/watch minun ystäväni on kuin villasukka! <3

-Suikki-