Ihanaa vihdoin se on täällä... kevätkevätkeväääät!! Ulkona on nytkinn joku +8astetta lämmintä ja mä rupeen laittaa meijän parveketta sellaseen kuntoon että siellä voi olla.

Me oltiin koko jengi tänään kevätmarkkinoillakin, Minä,Miro ja simba ja voi meijän simbaa kun se meni siellä ihmisjoukossa nii hienosti! Ja perjantaina mulla oli vapaapäivä eli miro oli mummolassa:DD oltiin vähä juhlimassa ihan vesilinjalla tosin koska mulla on tää laihis ja niin on parilla muullakin.. käytiin pannussa (keravan panama jack) ja voi herran jumala mitä jengiii... siis kaikki aivan sekasin päästään veti siel:D:D tuli ihan sellanen fiilis et "apua oonks mäki tollanen kännissä" vai liekö viel pahempi :D:D Mutta oli tosiaankin ihan mukavaa siltikin:D Ja eilen pääsin kiinalaiseen syömään.. siis voi että mä tykkään siitä safkasta ihan hulluna... ja löysin itelleni täydellisen mp3 soittimen!! se on aivan ihana pieni ja näppärä turkoosin värinen<3 Mut mä taisin jotenkin sen jo vahingos hajottaa ku eka se toimi ja sit ku näpräsin sitä ni se jotenkaa ei toimikkaa nyt enää.. heh.. :D kai mä taas huomaan et siin on vaan volume 0:ssa:D tai jotain muuta vastaavaa ja sit voin tuntee itteni taas fiksuksi! Ja mä siis haluun saada sen toimimaan et pääsen lenkkeilee ja kuuntelee musaa...  :(

JA sitten vähä surkeempiin juttuihin.. perjantaina kun vein Miron äidin luokse hoitoon ni voi!! Mun äidin koira vili tai siis munhan se oikeesti on, minähän sen sain kun oli 6lk niin synttäri lahjaksi!! mutta äiti ei sitä suostunu mulle antaa sitten mukaan kun kotoa muutin pois.. no joka tapauksessa kun mentiin sinne niin se koira sai jonkun kohtauksen mä olin ihan varma että se kuolee siihen paikkaan!! ja voi että mikä paniikki meille tuli kumpikaan ei tienny mitä ois pitäny tehä äiti vaan huutaa että "apua,vili" ja sit minä karjun sille että"hae nyt vettä sille tai tee jotain" mutta kyllä se siitä sitten onneks tokeni, luojan kiitos. Heheh mä oon nii surkee tollasis tilanteissa.. mä soitin naapurinki joskus silloin hätiin ku mirolt tuli nenäst verta.. kaveri luuli et tyylii kuolemaa tääl tehää :D:D heheh onneks en sentää ambulanssia soittanu paikalle:D

että sellanen kiva viikonloppu.. nyt me kyllä lähetään viellä vetäsee pikku fillari lenkki miron ja koiran kanssa.

-suikki-