Eipä oo tullu taas hetkeen kirjoteltua tänne, mutta nyt täytyy koittaa tsempata vähäsen ja alkaa kirjottelee enemmän taas.

Ja kuten otsikossakin lukee niin mun piti kirjottaa twilightista.. siis Ne elokuvat opn aivan mahtavia ja itse oon niin iso fani kyllä että. Mulla on jokainen myös kirjana ja juuri viimeviikolla luin viimeisimmän elikkä aamunkoin, ja se siirty ehdottomasti mun suosiksi näistä neljästä.. ennen suosikkini oli uusikuu mutta kyllä iihan rehellisesti voin sanoa että aamunkoissa oli muutamia sellasia kohtauksia jotka sai tälläsen "tunteettomammankin"  ihmisen kyyneliin otetaan nyt esimerkiksi Bellan ja Renesmeen ensi kohtaaminen <3 . Ja sitten Bellan ja Rosalien välinen suhde muuttuu niin totaalisesti odotan kyllä itse elokuvaa kovasti.  Ja kovasti odotan myös sitä et miltä bella tulee näyttämään vampyyrina kun siinä kirjassa se ainakin kuvataan ihan tyrmäävän upeena.

 

www.youtube.com/watch  siis toi on aivan ihana mun mielestä. Ja toinen elokuvan soundracista on Sian My love biisi, ( epäilys) siis voi että mä oon kuunnellut sen jonkun miljoona kertaa www.youtube.com/watch enkä vielläkään saa tarpeekseni.

Sitten toinen juttu KEVÄTKEVÄTKEVÄT!!! siis ihanaa kun noi tiet on jo ihan sulaneet, ja Mirokin sai eilen fillarin!! isojen poikien nakamuran sinisen värisen.. se on niin äijänä sen kanssa vaikke oikee osaakkaa viel sil ajaa.. :DD Mut hän haluaa koko ajan laittaa sitä lukkoon ja puhdistaa:D. me ollaan harjoteltu myös vähän virpomista varten sitä virvon varvon lorua ja aika hyvin se menee, me mennään mummilaan virpomaan ainakin:) Vaikka siihenhän on viellä hetki aikaa.

ihanaa kevättä kaikille ja muistakaa ulkoilla paljon.

-Suikki-