Minä haluun juhlimaan, mut ei voi ees juoda ku on tää typerä laihis enkä ees laihdu!!. Tyhmä laihis ja tyhmätyhmätyhmä kierukka!! ARG!!  Nii ja laitoin postiaki tonne nikkarinkruunulle ni eihän sieltä ees voida vastata... ärsyttävää. Ilmankin on ihan surkee nii harmaa et siks varmaan ottaa päähän nii pahasti... piti mennä tamppaa mattojaki tonne pihalle mut en kylllä tonne lähe... tule tule aurinko!

Mirolla on vesirokko hyvä tekosyy siihen et saa lorvii kotona, no ei kyllä mun tekis mieli ulos lähtee ihan pikkasen vaan haukkaa vähä happee, mut eilenki ku koitettiin pien matka mennä ja Miro oli pyörällä ni se ei voinu polkee koska "mulla on täällä pyllyssä tää vesirokko" :D sanoi hän. No saa nähä saanko jonkun miron kanssa tänne tänään ni pääsen vetäsee vähä lenkkii.. varmaa siks tää sikamainen oloki tuli ku on lorvinu koko päivän.. Simbanki kaa oltiin vaan joku 20minaa pihalla. Ja mun piti tänään siivota mut mun imuri HAJOS!!!  mä aloin ihmuroimaan ja ihmettelin et miks se ei vedä, no katonpa sitten sinne sisää ni se pussi oli räjähtäny tyyliin sinne sisäää hyi!! no puhdistin sen imurin niin ei siltikään vedä mitään.. Mikähän siin on, enhän mä nyt ilman imuria selvii hitsi sentään hukutaan kohta kissan ja koiran karvaan varmaan täällä.

Katoin taas viime yönä johki kolmeen asti vahingossa L-koodia 3tuotantokausi<3 ShaneShane<333 siis se on vaan ihan ihanin ja paras... voisin kattoo noi tuottikset uudestaan ja uudestaan... vaan koska siin on katherine moennig:D

-suikki-