25 satunnaista faktaa minusta!

 

Säännöt ovat seuraavat:

Kun sinut on merkitty, sinun olisi tarkoitus kirjoittaa muistiinpano, joka sisältää 25 satunnaista asiaa, faktaa, tapaa tai tavoitettasi. Lopuksi merkitse 10 ystävääsi. Sinun täytyy merkitä henkilö, joka merkitsi sinut. Jos minä merkitsin sinut, se tarkoittaa sitä, että haluan tietää sinusta enemmän.

(Tehdäksesi tämän, mene muistiinpanoihin (notes) profiilisivultasi, liitä nämä ohjeet muistiinpanosi alkuun, kirjoita 25 satunnaista asiaa itsestäsi, merkitse 25 ihmistä (sovelluksen oikeassa yläkulmassa) ja julkaise.)

 

1. Rakakastan maailmassa eniten (no en nyt oikeesti ehkä eniten) twilightia.

2. Mulla on Kaikki Twilight Leffat sekä myös ne kirjoina.

3. Oon lukenu ne kirjat 3kertaa ja leffat kattonu tuhat kertaa..ja leffoista osaan melkein jokaisen lauseen ulkoo.<3

4. Mulle on joskus ollu syöminen tosi vaikeeta ja se on ahdistanut joskus niin paljon että oon voinut olla monta päiväääkin syömättä. (enään se ei onnistuis.)

5. Mun lemppari herkku on lemppari jätski..TRIOTRIOOOOOOOO

6. mä en arvosta miehiä yhtään.

7. Musta katherine Moennig on aivan ihana ja mä olin joskus ihan hulluna siihen... tai oon kai edelleenkin.

8. Joka päivä mä lupaan itelleni että alotan laihiksen..

9. ...ja joka päivä myös petän sen lupauksen..

10. Mä oon Feidauksen maailman mestari, tai jos en oo niin oon varmasti aika hyvin kärkisijoilla.. tulee vähän turhan usein feidattua kaikki. :S

11. Mun suurin haave on päästä Big Brotheriin, jonain päivänä se toivottavasti toteutuu.

12. Paras asia mun elämässä on Miro

13. Ja se on myös ainot asia mistä oon ylpeä elämässäni.

14. Mä en oo mirolle ihan normaali mutsi, jotku sellaset kukkahattu mutsit varmaan kauhistelis sitä miten oon valmis pistää meijän kämpän hyrskyn myrskyn jonkun leikin tähden.

15. Mä oon vuoden aikana hävittäny yhteensä 6puhelinta... siks ostanki nykyää huonoja vaan ku ne kuitenki hävii.

16. Mä inhoon sinappi kurkkusalaattia hyyyi!!.

17. Mulla on maailman huonoin tuuri, (erään ystäväni sanoja lainatakseni tosi elämän aku ankka oikeen)

18. Mä oon aikamoinen vittupää kaikille joista en tykkää.

19. Mä oon tosi ennakkoluulonen ihminen!

20.  yks mun haaveista on pitkään ollut myös tehdä laskuvarjo/benji hyppy!

21. En varmaan ikinä tuu ajaa ajokorttia.

22. Mun maailman parhain kaveri on mun koira.

23. Mä itken yleensä silloin jos mä oon tosi vihanen.

24.. enkä melkein koskaan silloin kun oon surullinen tai jos mulla on paha mieli.

25. eniten tässä maailmassa mä vihaan lapsiin  ja eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa!

ja tähän oli hyvä lopttaa tää... siis yks tuttu pisti tän mulle fb:hen joten ajattelin tehä tän tänne ja jättää lisäämättä ne 25kaveria.. hehehe koska mua ei kiinnosta kenenkään niistä elämä niin paljon no ei läppä läoppä tottakai mua kiinnostaa.

-Suikki-