ahdistaa aivan hulluna... pari viikkoa tullu herkuteltua, eikä liikuttua juuri lainkaan.. paino noussut taas sen 5kiloa, nyt pitää taas alottaa kaikki alusta....ei sais repsahtaa hetkekskään!. Mä aijon nyt alottaa viimesen kerran alusta ja nyt alotan tällä kertaan kunnon paastolla! saa kaikki paska kyytiä mun elimistöstä.

Miten sitä joskus pysty elää tyyliin syömättä mitään ja silloinkin oli muka nii läski niiii läski.. nyt antasin melkein mitä tahansa siitä että painasin sen 48kiloa, HUOH!. Silloin ei muka ollu aikaa syödä yhtikäs mitään paitsi tyyliin jonku leivän ku menit illalla kotiin.. Nykyään mä syön koko ajan:D varsinki silloin jos mulla ei oo mitään muutakaan tekemistä.

Mä oon aina syyttänyt mun lihomista raskautta, mutta totuushan on se että silloinkin mä sain puolenvuoden aikana tiputettua noin 15kiloa pois tekemättä juurikaan mitään.. nyt kun mä oon miettiny niitä aikoja kun Miro oli vauva ja söi vauvan ruokia jne, niin mähän mussutin kauheet määrät karkkia ja liikuttu ei juurikaan muualle ku kauppaan ja silti laihduin, :O. Mä siis lihosin Miroa odottaessa sen 28kiloa.. se on aika paljon.. noin 10 kiloa lähti ku mennin synnytyksen jälken ekaan punnitukseen.

Noh 2vuotta sitten otinpa kierukan ku terkkarissa sitä suositeltiin.. ja diidudiiduuu kappas vaan 12kiloa napsahti puntariin parissa kuukaudessa! ja voin kertoo et mä oon urheillu enemmän tän vuoden aikana ku koko elämäni aikana eikä puntari liikahda juuri mihkään. Mutta nyt siihen asiaan tapahtuu muutos.. mä näytän tolle kierukalle viellä, joko se antaa mun laihtua tai saa suksii kuuseen mun kehosta!!.

-Suikki-