oon taas unohtanu kirjottaa tänne, mutta joulu meni tosi kivasti Miro oli oeptellut pukille laulun (joulupukki matkaan jo käy) mutta ei sitten suostunut sitä kuitenkaan laulamaan sille.. yllättäen:D Se ootti koko illan pukkia ja kun se sitten vihdoin tuli niin Miro ensin meni sitä piiloon meidän keittiöön, lopulta ku uskalsi tulla sieltä ja pukki sano sille että " sulla ois kuulemma joku laula mulle" ni miro heristi nyrkkiä pukille ja sano vaan että "en halua laulaa" :D:D KILTTI POIKA TOI MEIJÄN MIRO:D.

sai se kuiteski paljon lahjoja:)

- sukkia

-paitoja/t-paitoja

-housuja/pitkiä kalsareita/pikkareita:D

-Muumilaivan+muita muumi hömpötyksiä

- dvd:deitä mm. toystory3,martin tarinatalli,lauri,shrek 4 ja jotain muita.

-iiison iiison merirosvolaiva missä on nippuloita ja nappuloita ja pitää kauheeta meteliä<3

-muumipappa unikaverin:D (muumipappa on miron lemppari)

-uuden muumiminiläppärin

-cars jonku autotalli jutun

-brion puisia junaratoja.

-rölli figuuri hahmoja

siinäpä tais kaikki olla.. tuli ehkä vähän liika noita lahjoja kun meni toinen ihan sekasin niistä ensi jouluna vähän vähemmän sitten heh heh:)

itse sain kanssa ihan kivoja lahjoa.. mm pussilakana, kullalta sodastreamin (hmm.. toivon ihania korkokenkiä ja oon koko joulukuun uhonnu alottavani laihiksen.. taas sadannen kerran) ja sitten sain suihkusaippuoita,hajuvesiä ja mammamia dvd <3 Mä tykkään ihan sikana musikaaleista. ja paljon paljon suklaata.

ja tumppi se vasta kilttinä olikin ollut.. se sai melkein 400e rahaa ja paljon muuta kaikkee kivaa.. :D

Muutenki oli kyllä tosi kiva joulu, syötiin hyvin ja kinkku onnistu täydellisesti ja tumppi teki meille lanttu laatikon.. hyvä tumppiii<3

 

Ja sitten uudesta vuodesta.. Meillä oli tosi kiva uusi vuosi.. mulla tosin alko eilen aamupäivästä oksennustauti (joka tumpilla ja mirolla molemmilla on ollut) mutta hyvin tsemppasin miron takia että se sai kivan uuden vuoden.. me syötiin ihan ensin siinä 4-5 aikaan perus nakkeja,lihapullia ransikisia salaattia (salaattia salaattia,perunasalaattia ja punajuurisalaattia) ja Mirolle oli ihan oma lasten skumppa pullo jota se kutsu skumppariks ku ei osannu skumppa sanoa:D ja Tumpille ja mulle oli sitten pommakkia. Sen jälkeen lähettiiin räjäyttelee raketteja tarkotus oli mennä kainukalliolle mutta siellä oli niin paljon hiihtäjiä yms viellä siihen aikaan niin mentiin sitten ahjon koulun kentälle, me oltiin ostettu aika paljon noita isoja rakettaja ja Miro tykkäs ihan hulluna se ois jopa halunnu ite sytyttää mutta en sentään suostunut siihen. Sen jälkeen mentiin sitten kotiin ja valettiin tinat:) Mulle tuli ihan selkee lentävä lohikäärme ja Mirolle kolme sellasta suoraa tikkua:D ja tumpille tuli joku epämääränen rykelmä:D. Kaheksalta alko sitten karavan aurinkomäellä lasten ilotulitus, ja miro sai traumoja ku pakotin sen kulkemaan pitkin keskustaa suojalasit päässä..se koko ajan koitti ottaa niitä pois ja mä olin hermo romahduksen partaalla ku siellä teinit ammuskeli miten sattuu niitä raketteja... mutta se ilotulitus oli tosi magee:) sen jälkee mentiiki sitten kotiin herkuttelemaan jonka jälkeen miro meni nukkumaan ja tumppi lähti kavereidensa kanssa juhlimaan:).. heheh ja mulla vuoden vaihdos tapahtu pää vessanpytyssä:D tarkottaakohan se hyvää alkua mun laihiksella:D

-suikki-