Joo tuli siis juhlittua tossa viikko sitten 23vuotis päivää.. huh oli kyllä hyvät kemut! kaikki meni niin hyvin ei mitään riitoja tai muuta hässäkkää. :) Ei kyllä uskois että mä olen jo 23vuotias !! vastahan mä olin 15vuotias teini joka teki liian paljon typeryyksiä, nyt mä olen jo aikuinen nainen joka on oppinut niistä typeryyksistä huh!

tällä viikolla on tapahtunut myös paljon surullisia ja koskettavia asioita kuten esimerkiksi tämä Karoliina kestin tapaus, itse uskoin ja toivoin viimeiseen asti että tyttö löytyisi hengissä.. joka aamu ensimmäisenä tuli tarkistettua uutiset ja illalla viimeisenä odottaen että siellä lukis iloisia uutisia! Vaan toisin kävi. Elämä on niin epäreilua Karoliinalla oli viellä kaikki edessä ja se kaikki siltä myös vietiin, itsellä ainakin tuli itku kun luin uutisen että tyttö on löydetty hukkuneena, en voi edes kuvitella perheen ja ystävien tuskaa jota tälläkin hetkellä kokevat kun ulkopuolistakin koskettaa tämä näin paljon. Kovasti toivon voimia perheelle tämän surun keskellä ja eristyisesti voimia surutyöhön,koittakaahan jaksaa vaikka pahalta tuntuu. www.youtube.com/watch

Meillä on muutenkin tapahtunut taas kaikennäköstä uutta ja jännää omassakin perheessä, mutta siitä ei tällä kertaa sen enempää. Meijän kodin kunnostus projekti on hyvällä mallilla eilen käytiin ikeassa kattelemassa ja hakemassa inspiraatioita ja uusia suunnitelmia ja niitähän tuli !  lähti sieltä paljon tavaraa mukaakin mm. pari apupöytää olkkariin, uudet eteisen matot (3sinistä pyöreetä mattoa) parit vaasit joihin suunnittelin että laitan koristehiekkaa ja kynttilän sinne palamaan. Sai Mirokin uuden maton huoneeseensa. Paljon ois tavaraa mitä sieltä viellä pitäs hakea.. kuten mun ja mipen uudet sängyt ihastuin siellä yhteen aivan ihanaan "prinsessaunelma" sänkyyn ja mirolle ostan sen mistä oon aikasemminkin täällä jo mainninnut sen kura puoliparven. Ja valkoisen pyöreän keittiöpöydän mä haluan ehdottomasti. Että kyllä pitäs kaikkea taas saada kuhan rahat antas periks :D mutta pikku hiljaa hyvä tulee. Kerkeehän tässä viellä vaikka ja mitä.

-Suikki-