tää päivä on taas ollu näitä... ihan perseestä päiviä.

Miron kanssa nukuttiin pitkään aamulla mikä oliki plussaa ja ihan parasta siihen nähden että olin koko yön ja pitkälle aamuyölle saakka juonut teetä ja DIIDUDII lueskellut ihmisten joulu blogeja.

...Ja joulu into senkun kasvaa.. noh joka tapauksessa tähän ihanaan aku ankka päivään palatakseni.. lähettii Mipen kanssa aamulla kauppaan hakemaan jugurttia koska huomattiin että sitä oli iiiiihan liiian vähän ja meilllä sitä menee paljon paljon, kesken matkan tottakai alko sataa ihan saavista kaatamalla ja tottakai mun kengän POHJA hajos eli se irtos silleen puoliks!!! ja että mua otti päähän!! no kaupasta oli tottakai loppu valion Hedelmä pommi jugurtti joka on mun lempi, piti tyytyä mansikkaan.

Mentiin kotiin ja alettiin valmistuatua joka lauantaiseen siivous päivään... aluks meni hyvin.. sitten ei mennykkää enää niin hyvin simba pyöri jatkuvasti jaloissa joten laitoin sen vessaan ja siinä sitte jotenki onnistuin kaataa likavesi sangon lattialle.. siinä mä mietin et onks tää oikeesti todellista.. oli se.

Sit aloin kaivelee meijän syys takkeja ja laittelee niit eteiseen hengareille ni huomasin et mun rakkainta sinimusta ruudullista takkia ei löydy mistään.. itkuhan siinä tuli.. se oli mun lempi takki.. mä en tajuu miten oon voinu hukata sen noilla mun rymyretkillä.. varsinkaan ku sellasta ei saa enää mistään.   

No meni sitten saunavuoroki siinä itkun ja raivon sekasissa tunnelmissa ihan ohi.. ja seki otti päähän.. se on kuulunu mun ja mipen lauantain viettoon että siivouksen jälkeen saunaan ja sitten tilataan pitsat ja katotaan yhessä joku elokuva, niin ei mennyt tää lauantai sitten tällä erää.

Noh joka tapuksessa Mipe sai iltakylvyn ja tehtiin herkkuleipiä iltapalaksi.. elokuvaa ei sitten katsottu.. mutta nyt mä aattelin sitten rentouta ja tehä itelleni teetä ja laittaa kasvonaamion.. mulla on tossa joku tollanen kurkkunaamio ja sitten mango aprikoosi kuorinta naamio laitan fame elokuvan pyörimään ja toivon mä todella toivon että mä saisin ees hetken tän päivän jälkeen ottaa relax take it eeeaasyyyyyy!!!

ps. jos mulla nyt ois yhtäkään siideriä/lonkero/olutta niin aivan varmana joisin sen.

-Suikki-