Nyt sitä sitten vihdoin tulee LUNTA!! ihanaa.

Täällä meillä on jo maa ihan valkeena ja lisää sataa koko ajan, mä oon ihan täpinöissäni täällä.

Jouluvalotkin saatiin ikkunoihin laitettua, aivan mahtavaa! mun tekis niin mieli kaivaa noita muitakin koristeita ja alkaa laittaa tätä kämppää jo joulukuntoon.. mutta ehkä se on viellä hiukan liian aikaista. Huomenna on varmasti ihanaa aamulla mennä tuolla pihalla koiran kanssa siinä aamuhämärässä ja maavalkeena.

Ja nyt sitten sellaiseen asiaan mistä mun jo eilen piti tänne kirjottaa.. elikkä mulla alko tällänen "paluu entiseen projekti" eli toisin sanoen  laihdutuskuuri... noin kymmenisen kiloa ois tarkotus saada pois.. mä oon nyt kahtena päivänä lenkkeillet duuniin ja kävellyt takasin yhteensä se on noin 8km... sekä en oo herkutellut enkä mässäillyt ruokaakaan tylsyyteeni. Mulla kerty raskaus aikana kiloja muutamaa kiloa vajaa 30kg.  Tää on ollut aikamoista jojottelua nää vuodet tässä mutta koskaan en oo päässyt vanhoihin mittoihin näitten vuosien aikana ja nyt mä oon sen päättänyt että nyt mä sen teen!

Tänne mä aijon nyt sitten alkaa pistää ylös onnistumiset ja epäonnistumiset syömiset/juomiset sekä miten oon liikkunut.

-suikki-