Oli kyllä ihana viikonloppu, perjantaina oltiin kavereiden kanssa juhlimassa, tuli otettua vähän juhlajuomaa ja sitä aivan ihanaa ja parasta glögisiideria<3 käytiin baareilemassa ja tavattiin kavereita. Baarissa tuli törmättyä sitten muutamiin tuttuihin ja vaihdettua kuulumisia.. erityisesti Laten näkeminen pitkästä aikaa oli tosi kivaa. Pilkun jälkeen sitten taksilla himaan ja nukkumaan.. Aamulla menin sitten tohon naapuriin ja tilattiin pitsat sinne ja sitten mentiinkin ukon kanssa ottaa vähän lepii ja lähettiin illaksi sitten anoppilaan ilta teelle sekä käytiin vähän ajelemassa. (Miro oli siis mummolassa koko viikonlopun) Käytiin ostamassa vähän herkkuja ja sitten vuokrattiin leffa se oli mun mielestä jotenkin tosi pelottava..

White noise

 

Elokuva kertoo Jonathan Riversistä, jonka vaimo kuolee auto-onnettomuudessa. Pian kuoleman jälkeen Jonathan tutustuu Raymondiin, joka tutkii EVP-ilmiötä. Tämän avulla Jonathan pääsee kommunikoimaan vaimonsa kanssa, mutta pian televisiossa alkaa näkyä muitakin kuin hänen vaimonsa. Onko EVP sittenkään niin turvallista?

Mun mielestä toi oli sinänsä tosi hyvä sekä jännä että pelottava elokuva mua ainakin jännitti tosi monessa kohdassa, mä oon nyt netissä tutkinu tosta EVP-ilmiöstä aika paljon kaikkee ja se pitää ihan oikeesti kuulemma paikkansa että niiin voi kuulla "henkien" ääni ja puhetta.. ite en uskalla kokeilla ainakaan täällä meijän omassa kodissa sitä koska jos sielt jotain kuuluuskii ni sit saisin aina olla pelkopersiissä et täällä on jotain.

ainiin ja sitten viellä tähän loppuun mun laihiksesta se on ihan hyvin pitänyt viikonlopun herkutteluja lukuun ottamatta jonki verran taitaa olla tulosta tullut;P en tosin oo viellä puntarille päässyt.

-suikki-