Kauheen nopeesti on mennyt taas aika enkä oo millään ehtinyt päivitteleen tänne yhtikäs mitään, töitä on ollut paljon ja niiden jälkeen oon aina ollut ihan poikki.

Juuri pari päivää sitten töissä ollessani kun kirjottelin asiakkaalle kuittia sen asiakas palautuksesta ja kirjotin siihen päivämäärän että 24.8.2011 niin mä sain kauheen kohtauksen että 4KUUKAUTTA ENÄÄN JOULUUN!!!!  asiakas katto ihan ihmeissään että mitä toi oikee sekoo tolleen ja mun töissä ne tietää miten joulufriikki mä oikeen oon :DD mutta tosiaan enään alle 4kk sitten se on taas, iki ihana joulu!! Mä tein huuto.netistä aivan mahtavan joulukoriste paketti löydön tossa muutama viikko takaparin, siinä oli vaikka ja mita ihanaa.

Ja meille tuli töihin sellanen aivan mielettömän ihana lyhty ja kynttilä kirja josta voi firmat tilailla niitä niin siellä oli myös yks joulukoriste sivu missä oli aivan mielettömän ihaniä jääpuikko joulukuusen koristeita.. minä sitten heti pistin 12 kappaletta tilaukseen :) Enkä malta odottaa että koska ne saapuu ja saa hypistellä niitä lasisia jää puiikkoja >:D Mä oon nyt päättänyt meijän tän vuotisen joulukuusen värimaailman ja se tulee olemaan valkoinen ja vaalean sininen.. ajattelin sen niin että valkoisia nauhoja ja niitä muita härpäkkeitä ja pallot ja muut killuttimet sitten sellasia jäänvaaleen sinisiä... ja tietenkin tähti tulee olemaan valkoinen.. ja uudet jää puikot toki pääsee meijän joulukuuseen.

Mä ihmettelin joku aika sitten että miks ihmeessä mä en oo meijän viime joulusta lisännyt lainkaan tänne tai facebookkiin mitään kuvia, se syy siihen selviskin tosi nopeesti.. kun niitä otoksia aloin selailemaan nimittäin kaikki on aivan sumeita heilahtaneita tai muuten vaan hämäriä mitään selvää saamattomia kuvia, viime vuonna meijän joulukuusessa ei ollu mitään väriteemaa oikeestaan koska Miro halusi kaikkia erilaisia koristeita siihen, ja niin myös tehtiin... Miro lähes kokonaan koristeli meijän kuusen... mutta sitä edellesvuonna meillä oli hopea ja olkikoristeinen kuusi.. se oli musta jotenki ihana.

Saa nähä ollaanko me Mipen kanssa kaksin ensijoulu, äiti on suunnitellut jotain reissua joulunaikaan(hemmetin akka jos jättää meijät jouluna yksin tai siis kaksin.) Ja poikaystävääkään ei tällä hetkellä ole :/ Se oliskin ensimmäinen joulu jonka viettäsin Mipen kanssa kaksin ja varmasti myös erilainen..

Mutta katsotaan nyt miten onnistun sabotoimaan mummin suunitelmat ja saamaan sen tänne meille taas jouluksi.. joulu ei ole joulu ilman meijän omaa mummia :)

Ja asia mitä oon jo nyt alkanu "keräilemään" on Miron joulukalenteri joka toimii meillä siis joulusukka muodossa, meillä on ihana sellainen nallejoulusukka (josta laitan lähempänä joulua sitten kuvan) se on iso ja sinne mahtuu isompiki paketti ja tää siis toimii meillä joulukalenterina eli joka aamu miro sitten sieltä sukasta löytää jotain kivaa... ja nyt oon jo pikku hiljaa alkanu ettii niitä kivoja juttuja:D oon ajatellut että joihinkin "luukkuihin" voisin laittaa jonkun joulukuusen koristeen ja sen lisäksi jonkun muun kivan jutun ja sitten kun tulee aika kaivaa Miron oma pikkujoulukuusi esiin niin se vois olla kiva koristella niillä kalenterista tulleilla koristeilla sitten, ja joulusatuja oon myös aatellut netistä ettiä ja kirjottaa ne iltasella aina sitten paperille seuraavaa aamua varten... vois sitten aina aamupuron yhteydessä samalla lukea Mirolle sitä tarinaa mikä sen päivän luukusta on tullut... kaikki tollaset namijutut jää nyt kokonaan pois tästä jutusta sen oon päättänyt jo että korkeintaan rusinoita tms vois laittaa. Kyllä meillä vaan joulua odotetaan kun se näin paljon pyörii mielessä.

Sitten mennään nyt muuhun aiheeseen, Mirolla on tänään yökylässä kaveri pitkästä aikaa, paraskaveri Niko tuli leikkimään ja yö kylään.. pojat on katelleet leffaa ja tein niille herkkuhampparit ja vähän muita pikku herkkuja ja pari tuntia leikkivät Miron huoneessa, voi niitä riemun kiljahduksia mitä sieltä kuulu vähän väliä.. nyt nukkuu molemmat tyytyväisinä pienen lapsen sikeetä unta, on se jännä miten pienen lapsin onni syntyy niin pienistä asioista kuten Mirolla esimerkiksi siitä että pääsee mun sänkyyn nukkumaan.. se on niiku ihan paras juttu sen mielestä.. Lauantai on yleensä ollu sellanen mun ja Miron päivä silloin meillä on sauna ja enne sitä käydään simban kanssa metsälenkki ja illalla tehään pitsaa ja katotaan joku hyvä leffa tai luetaan meijän isosta satukirjasta satuja ja Miro tietysti pääsee mun sänkyyn nukkumaan, enne mun ja Tumpin eroa se meni yleensä niin että lauantai päivänä tumppi oli juhlimassa ja me laitettiin aina miron kanssa patjat lattialle sen huoneeseen ja nukuttiin siinä :) sekin oli mukavaa...

-Suikki.